tisdag 2 oktober 2012

Gårdagens pizza

Jag gillar inte att slänga mat. Igår åt vi världens godaste pizza och det finns kvar till idag! Perfekt. Lunch avklarad utan disk... Hehe. Just nu är jag ute på internet och letar en Matte A bok, skulle vilja plugga lite matte medan jag inte kan göra något nödvändigt. Jag har inte så mycket att göra här på dagarna. Just nu väntar jag på ett engelskt ID-nummer innan jag kan börja jobba.

Jo det är såhär, att jag klarade aldrig matte B i gymnasiet, jag klarade den nästan och då sade jag att jag hellre får IG eftersom får du G så kan du inte göra om det. Jag kan få MVG, jag hade bara för lite tid då och därför slutade jag matte B. Jag hade den som extra kurs så det spelade ingen roll men jag vill fortfarande klara den kursen, men då måste jag först minnas matte A... hehe. Tänkte att om jag gör matte A här och matte B då jag kommer hem. Typ. Så nu är jag ute online och letar efter en bok. Om jag hittar en bok så ska jag i morgon köpa ett billigt häfte och sedan sätta igång. Det kan ta upp emot 6 veckor innan jag får mitt nummer och hinner jag börja jobba så tror jag ändå att jag kommer att få tid över.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar