torsdag 11 oktober 2012

Dumma skoaffär

I morgon hade jag tänkt unna mig billigt roligt, att bara åka in till självaste centrum av London och fota. Då hade jag tänkt ha dessa skor på mig eftersom mina Adidas skor ser ut som om dom hör hemma i skroten. MEN inte så blir det inte nej. Typiskt. Det är så vanligt här att man får fel saker i butiker. På restauranger och i affärer. Mycket riktigt. Jag vet att jag ska ha strl 7 utav detta märke så jag behövde inte pröva skorna utan jag sade bara "size 7 in these, please" och var jättenöjd. Tills nu då jag är hemma och ska ta bild på dem på mina fötter och ser att det är strl 8! Fy tusan vad irriterande och ont i benen har jag så orkar inte gå tillbaka idag. Blir upp tidigt i morgon och så får vi väl se om jag orkar åka in till London eller ej...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar