tisdag 30 oktober 2012

Trött

Jag blir så trött när jag jobbar så jag ligger i sängen hela dagen efter, tills nästa arbetspass. Det märks att jag inte är van att springa omkring nio timmar om dagen, snarare sitta. Förra tisdagen var mina fötter hemska och jag ville inte mera. Nu är jag mera van och idag är jag ledig. Idag ska jag försöka ta mig ut på stan och shoppa åt min syster och fönster shoppa åt mig själv, får lön nästa torsdag tror jag och då ska jag handla lite. Måste ha pengar till mat också!

På dagarna innan jobbet sitter jag i sängen (för att vila benen så länge som möjligt) och spelar Zelda eller ser film, först igår tog jag fram ritgrejerna och ritade en krigar prinsessa. Jag fick iden från filmen Snow white and the huntsman för någon vecka sedan men har inte tagit mig tid till att göra den. Idag ska jag handla akvarell färg, hittade för ca 40 kr och det är okej, så kan jag börja ha lite mer färg i mina bilder :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar