onsdag 10 oktober 2012

Kalorier

Idag har jag räknat lite kalorier. Än så länge har det gått bra, jag har inte räknat alla men gått igenom dom hyfsat så att de inte är alldeles för många. Jag tror att en kvinna ska äta 2000-2200 kcal om dagen medan jag ibland äter 3000 eller mer så nu försöker jag bara hålla mig kring 2000. Idag köpte jag en billig yoga-dvd som jag ska gå igenom i morgon. Hittade denna bild som en liten inspiration, den är visserligen tagen fyra år sedan och 30 kg sedan men jag behöver inte väga 70 kg som jag gjorde då, jag är nöjd med 80 men med muskler vilket jag inte hade förr. Jag har ju gått ned från 120 kg till 100 så jag ska väl klara till 80 någon gång i framtiden hoppas jag. Hälsosamt i sådana fall. :)

Gammal gammal bild. SF bio i Umeå, vi skulle se John Thucker must die som numera är en av mina favoriter. Klänningen jag har på mig är väl en dröm bort. Även om jag går ned till 80 och muskler så kommer jag vara för stor. Men fin var jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar