torsdag 4 oktober 2012

Om jag får jobb?


Idag när jag var ute och shoppade lite så hittade jag en hel hylla med julgrejer. Fy tusan vad konstigt. Det är 11 veckor och 7 dagar kvar till jul men varför redan julgrejer i hyllorna? Jag vet att de är lite före här vad gäller julsaker och det är bra i mitt fall. Jag har börjat planera julklappar och i en affär här där de säljer allt möjligt så finns det hyllor för olika personer. Julklappar till pappa, julklappar till mamma och julkappar till lillan och så vidare. Mycket bra!

Hittade även en väska, den nedersta bilden, med en rosett. Så fin och bara ca 80 svenska kronor. Jag tog en bild för att jag bestämde att om jag får jobb snart då ska jag köpa den. Perfekt att dom ringde bara några timmar efter! De sade att jag kan komma på andra intervju men jag kan inte börja jobba förrän jag får mitt NI nummer så jag gissar att de verkligen vill att jag ska börja :) Väskan here I come? I hope :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar