fredag 19 oktober 2012

Actimel

Idag tog jag en powerwalk på en timma. Skönt som tusan! Avslutade med 10 armhävningar, 10 situps och 20 ryggövningar. Jag måste dock erkänna att powerwalken är lättare än övningarna, mina armhävningar är lite små än så länge men om jag börjar så så kan jag göra större och större tänker jag. Och i framtiden kanske fler? Nu har jag lyckats träna en gång i veckan två gånger, jag vet att det inte är mycket men jag är sjukt nöjd ändå för det är bättre än inget! 

Jag har även läst att många (även jag) blir sjuk om de gör för stora förändringar så jag har vissa dagar då jag inte bryr mig alls och vissa då jag bryr mig om kost och träning. Lugna puckar är det för jag ska inte bli sjuk. Sedan läste jag även om ett tips att dricka Actimel då man tränar så jag dricker några i veckan och äter mer frukt än vanligt. Små förändringar kan bli stora :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar