lördag 20 oktober 2012

Det blir mer och mer frukt


Gårdagens frukost var fruktsallad. Idag har jag sovit längre, och legat i sängen längre så jag vet inte om man ska skippa frukost då? Jag tror jag tar ett äpple och ser när jag blir hungrig och då blir det lunch. Inte bra att ligga i sängen så mycket men har inte så mycket att göra. Ska se Harry Potter 2 senare, såg ettan igår och ska se alla så småningom. Jag har sett alla men det var ett tag sedan och här där jag bor har de en stor rundtur och den vill jag gå på så snart som möjligt! Busstur till och med! :)

Tvättmaskinen är ur funktion och jag ville gå en powerwalk men det vill man väl alltid då man inte kan? Mina träningskläder är i tvätten och tvättmaskinen trasig :( Hoppas den är hel på måndag för tanken är att det ska bli miniträning då! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar