onsdag 24 oktober 2012

Varning

Fy tusan. Igår haltade jag hem. Jag hade gått en promenad på dagen på grund av bankmöte och sedan arbetspasset på det. Jag slutar 1 men 20 i sade de att jag fick gå om jag ville, jag nästan sprang och hämtade mina saker och tackade för mig. Jag har väldigt roligt på jobbet men mina fötter dör. Bilden är tagen efter massage och dusch och innan det var de dubbelt så hemska. Idag har jag försökt att ligga i sängen så länge som möjligt (sov 10 timmar) för att orka i kväll. Jag har i kväll och i morgon sedan vila. Jag har även fått veta att restaurangen jag jobbar på kommer att stängas ned för renovering inom kort i några veckor. Inte bra men jag jobbar på så får vi se! :) Kan ju säga att mina fötter är finare idag och när jag är ledig ska jag måla tånaglarna så jag har något vackert att titta på efter arbetspasset ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar