torsdag 18 oktober 2012

Welcome meeting

Såhär kan det då se ut när jag jobbar ;) De hade bara vissa storlekar med sig så byxor får jag ha mina egna till att börja med. Gjorde ett test igår för hälsa och säkerhet och det tog ca tre timmar. Och välkomst mötet på två timmar. Mycket info så jag gick och lade mig tio och vaknade halv nio idag :) Mitt schema just nu är från och med 29 oktober 16-01 måndag till torsdag och söndag 16-21. Jag tycker det är ett bra schema förutom att jag flyttade hit så jag kunde träffa pojkvännen mer och han är ju bara ledig kvällar... Vi får se, det är en veckas schema jag fått det kanske ändras. Plus att jag vill börja tidigare men de väntar på att alla uppgifter ska gå in i deras system så jag ska ringa dem i morgon så jag kanske kan börja till veckan :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar