tisdag 23 oktober 2012

Första jobbdagen

Igår var det mitt första shift på McDonald's. Jag försökte uppdatera bloggen via mobilen men min sådan funktion verkar vara trasig på något vis. Jag hade jätte roligt och alla var väldigt trevliga. Lärde mig mycket och det känns som att han som lärde ut lärde ut på ett sådant viss så att jag inte kommer glömma det. Ordentlig är ordet. Vi hade roligt men efter 8 timmar kunde jag nästan inte lyssna längre för att mina ben gjorde så ont. Det är övning jag kommer ihåg att sist jag jobbade på restaurang (sju år sedan) så var det precis lika.

Jag har inte tid att lägga upp någon bild just nu för jag har en tid och passa, bankmöte.. Benen värker så jag ska köpa mera alvedon och sulor så blir det lättare ikväll. Here I come! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar