måndag 8 oktober 2012

Nu är det gjort.

Wow. Skakis. Jätte roligt men lite för spännande. Jag fick "jobba" bland kunderna, välkomna dem och städa bort lite brickor. Jag vågade inte riktigt gå fram och prata med alla men jag hoppas att de är nöjda. Jag tror det innebär att jag har fått jobbet men... Är inte 100%. Han frågade om jag kände pulsen och jag sade: Ja, det var jätte kul. Inget ord om att du har jobbet fick jag men han sade att han skulle maila "dem" (vilka nu de är, högra uppsatta tror jag) och sedan skulle de maila mig. Vad jag förstod så skulle de maila mig mina skift. Vi får se, träffade en oerhört trevlig tjej som också hette Annie, fast hennes stavades utan i, och hon sade att jag förmodligen får ett mail under veckan och att de som kommer på andra intervju får oftast jobbet :)

Träffade på dessa på väg dit. Julafton redan?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar