tisdag 16 oktober 2012

Topshoprea!

Idag var jag på banken, perfekt för det var just idag dom fått veta att allt var godkänt och jag kunde få mitt konto! Överlycklig är jag :D

Jag hade kikat på en top på Topshops hemsida och den skulle kosta £32 vilket motsvarar ca 330 kr (bilden nedan). För mycket tänkte jag men jag ville ändå pröva den och se om den blev bra på mig, jag har nämligen varit sugen på en sådan top sen innan sommaren. När jag kom dit var det rea så jag började genast gå igenom klädställningarna och vilken top hängde inte där? Jo min! Från £32 till £15 alltså ca 155 svenska kronor. Jag köpte den. Lycklig men osäker eftersom jag inte visste när jag skulle få börja på McDonalds än...

Väl innan för dörren så ringer telefonen. Jag trodde det skulle vara banken som ringde och kollade om jag var nöjd med deras service men det var det inte, det var McDonalds som skulle kolla om jag fått mitt konto än. Ja sade jag och vi bokade ett välkomst möte imorgon klockan tre. Jag är redo :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar