söndag 14 oktober 2012

Träning

Jag har varit så duktig idag! Startade dagen med en ganska onyttig frukost. Fick dåligt samvete så jag gick ut och gick. Det blev till en 50 minuters powerwalk och 10 situps, 10 armhävningar och tio rygg övningar. Sedan gick jag och handlade nyttigt. Detta för typ 100 kr och lägg märke till att jag fick lax då också! Fruktsallad och en actimel efter träningen. Sedan lagade jag lax och lite pasta till lunch och sedan sprack det... Popcorn och några haribo godisar. Typiskt! Det var inte så mycket som jag brukar äta men nu har jag dåligt samvete och popcorn skal i tänderna. Typiskt! Jag får stå mitt kast. Mitt fel. Jag var duktig en halv dag? Nu är Haribo godiset slut och jag ska inte köpa nytt. I kväll bli det fruktsallad till efterrätt?  Jag vet inte. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar