måndag 15 oktober 2012

Ritar vidare

Idag övade jag på att rita kjolar. Så typiskt att jag inte kan få mitt bank konto snart! Jag vill göra något. Gå på bankmöte och sedan jobba. Typiskt.
Jag gillar och rita men när jag gjort en teckning, dvs ca en timmas jobb så är jag less och vill helst göra något annat. Då har jag tv:n men den är jag så less på att jag hela tiden vill göra något under tiden jag ser på tv. Jag vill just nu att allt ska gå tillbaka till som det var förr. Innan jag flydde landet så att säga. Jag är less på att vara här utan pengar, jag saknar jobbet och Sverige och familjen och vänner, jag vill shoppa men det kan jag inte här, jag vill jobba men helst inte på McDonalds... Jag vill göra naglar men vågar inte göra naglar på engelska. Ska jag bara vänta på att allt är över och jag kan åka hem eller ska jag helt enkelt åka hem?



1 kommentar:

  1. Klat att du fixar att göra naglar även i England. Du är duktig och det vet du. Lycka till nu. Kram Marie

    SvaraRadera