onsdag 3 oktober 2012

Matte A

Man tar väl vad man haver? Roligt att räkna matte utifrån min iPad, plus att dom har en funktion där en gubbe läser talen åt mig och det gör ju saken mycket enklare! Synd att detta bara är ett demo på boken så jag kommer bara åt sidorna 1 till 34. Gissar att facit är sist? Att köpa boken kostar 279 kr och jag måste verkligen spara pengar så det får bli i framtiden i så fall. Ska kolla med min systerdotter om hon kan fota facit (hon har samma bok) och skicka. Tänkte att jag inte ska köpa boken förrän jag räknat dessa 34 sidor och se om jag tycker att det är värt att fortsätta. Se om jag verkligen känner lust att genomgå matte B senare. Detta var roligt i alla fall, även om jag inte vet om det är rätt så tror jag att det är det ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar