lördag 15 september 2012

Utsikten igen

Well. Jag älskar min utsikt! Och nu kunde jag överföra från datorn så det blev ju perfekt! Tog dessa igår, de två översta är framsida utsikt och den nedre är baksidan från köksfönstret. Jag älskar min lägenhet och jag hoppas att jag kan hitta ett jobb som jag älskar lika mycket som det jobbet jag hade i Umeå och älskar lika mycket som den här lägenheten. 

Idag är min pojkvän hemma hos sin familj så jag är ensam. Helt ok för jag kan se hur mycket IT Crowd jag vill, jag kan läsa hur många tidningar jag vill, äta när jag vill, well. It is ok. Klart att jag saknar honom! Får ju se honom imorgon så det är inga problem. 

Jag planerar att vara i min lägenhet idag. Jag har sovit sämre (gissar att min pojkvän inte heller fick den sömn han förtjänade) för att jag har haft sådan hosta. Förkylningen börjar gå över, energin har kommit tillbaka men jag ska köpa hostmedecin idag. Stanna inne, gå ner på stan, köp hostmedicin, köp mat och en gryta, kolla in New Look, sedan önskar jag att komma hem, laga mat, äta mat, se en film och sedan sova. Imorgon ska vi på IKEA :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar