torsdag 27 september 2012

Bra dag

Vilken underbar dag! Kom just hem efter min upptäcktsfärd. För det första fick jag åka buss, vilket jag gillar. Resan dit var en timma och när jag kom fram visade det sig att det stället jag skulle till vara bara tvärs över gatan! Jag kom dit riktigt tidigt och gick omkring och fotade, vacker gammal stad, Hatfield.

Nu är papper underskrivna och inskickade, tar ca 2 veckor innan jag får det nummer jag behöver. På väg hem så ringde McDonalds upp och frågade hur mötet hade gått (berättade när jag var där att jag skulle på detta möte) och jag berättade att det hade gått bra och att jag borde ha ett NI nummer inom två veckor. Han sade att jag gärna får ringa honom då jag fått det så kan vi prata mera :)

Jippie!!! :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar