tisdag 11 september 2012

Lägenhetssökandet


Lägenhetssökandet pågår för fullt! Jag har mailat fem stycken, ringt tre eller fyra, smsat två och en har nu ringt tillbaka! Imorgon ska jag titta på ett rum, ca 4000 i månaden och man delar kök och toalett men alla räkningar ingår så det är bra. Gissar på att det är 30 min promenad till centrum men det är okej för små affärer finns runt omkring, inom en minuts gångavstånd stod det, gissar ned för trappen och ut genom dörren ;) Låter jättebra, de tar emot par så om min pojkvän vill vara med även fast det bara är ett rum så går det bra. Jag skakar och andas tungt, nervös är jag! Så otroligt glad!

Jag har varit på Primark och handlat proffsigare kläder inför arbetsökande sedan men vad ska jag ha på mig imorgon klockan ett då jag ska titta på lägenheten? Ska inte köpa något mer nu så vi får se vad jag har med mig. 

Bilder från förmiddagen:

LUNCH

FAVVOTIDNINGEN FÖR CA 10 SVENSKA KRONOR...

PILLREN SOM VI ALLA ÖNSKAR SKULLE FINNAS I SVERIGE

UTSIKT FRÅN HOTELRUMMET

UTSIKT FRÅN HOTELRUMMET

RUNT FÖNSTER I HOTELRUMMET

MINA DRIVINGGLOVES TILL NÄSTA WHEELS!
(Primark ca 80 kr.... hhihi)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar