söndag 23 september 2012

Droppar

Jag spenderar alldeles för mycket tid här inne. Igår var jag trött och less hela dagen nästan och allt kändes hopplöst. Så kan det väl vara vissa dagar, jag gjorde i alla fall super goda munkar som jag kan sitta och tugga på. Blir lika förvånad varje gång som jag tar en: Jag har gjort dem!

Pratade med min pojkvän igår och han tyckte att jag borde gå ut mer. Saken är den att jag tror inte att det hjälper mig att få ett jobb, bara att jag slösar pengar. Dock vet jag att han har rätt, jag blir i alla fall gladare om jag har varit ute en sväng. Han är upptagen idag så jag ska trotsa vädret, gå och köpa ritgrejer (de kostade ca 30 kronor bara! Kollade online först), sitta inne under fönstret som det regnar mysigt på och rita.

Om jag går ut i detta regn så kommer jag vara så lycklig av att jag kan gå in någonstans. Jag har ju varit i England i två veckor och jag gillar inte att jag inte redan har jobb. Men jag ska väl vara glad ändå? jag fixade lägenhet på nolltid, och det är svårt har jag hört. Så jag borde egentligen se detta som semester... Den där semestern som jag aldrig fick i somras. Well, boken är slut, det kommer en ny i veckan, så tills dess kan jag rita. Here I come! Världen. Eller lilla Watford. Det är en enorm lycka bara att vara här så nu ska jag inte deppa över att jag inte har ett jobb. ÄN ;)

Så här ser det ut utanför fönstret just nu. Jag blir nog aldrig less på att se detta. Jag blir alldeles lycklig av denna syn! Visst är jag knepp? Haha. Jag tar med mig kameran på min promenad till affären, ska försöka ta bilder men det beror på hur mycket det regnar. Vi får se :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar