onsdag 19 september 2012

Jobbansökan positivt svar!

Jag sade ju att jag skulle söka tio om dagen och det har jag gjort. Idag sökte jag fem olika McDonalds tjänster och sedan tog jag paus, under denna paus fick jag svar på två av dom! Nu har jag bokat min första jobb intervju: nästa tisdag 11.20 (12.20 svensk tid) och jag är överlycklig. Tror dock att jag måste ta bort mina naglar. Tur att jag har tånaglar får börja yoga mera så jag kan måla tånaglarna oftare och roligare. Hehe, man måste vara positiv!

McDonalds var inte det första jag sökte men bland de första som jag tänkte att det borde inte vara så svårt att få, jag har jobbat inom restaurang, jag gillar McDonalds och är glad utåt. Borde vara perfekt. Vi får väl se på tisdag... De söker någon som jobbar 30-35 timmar i veckan så det kommer fortfarande kännas som semester om jag får det. Men jag kan betala räkningar så jag är nöjd.

Önska mig lycka till :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar