fredag 21 september 2012

Ladda om

Intervjun är över! För att vara ärlig så tror jag inte att jag fick jobbet. Såg ut som att det behövdes folk nu så behövde han mig hade han väl bett mig stanna? Jag vet inte, det här är ju London, de kanske har regler?

Lite deppig är jag såklart, men samtidigt överlycklig för att jag klarade den första intervjun och det utan att behöva fråga vad han menade med något eller ett: "Sorry, I did not quite hear that?". Felfri intevju! Han sade: I feel very comterble chatting with you.
Och till detta jobbet kan det inte vara dåligt. Han avslutade med att han har fler intervjuer nästa vecka och vi får se hur det går.

Helt ok för mig, så tills jag vet mer om det jobbet laddar jag om och söker mera. McDonaldsintervjun nästa vecka är det största hoppet, nära hemmet och bättre lön än det jag sökte idag. McDonalds here I come? :)

Jag tror att jag hade lite otur idag. Påväg dit krossade en svart katt min gångväg, tre gånger! Well. I have done it now. Phew.

Katten också?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar