torsdag 13 september 2012

Bilder på lägenheten

Ja hörrni. Vilken dag! Nu ska jag bara lägga upp bilder, skriva under dem och sedan lista ut vad lakan till det jag tror är 120 säng heter. Sheets är så långt jag kommit... Jag har en katalog och internet till min hjälp och är inte orolig. Detta är vägen till- och bilder i lägenheten!


Soligt

 Travelodge ca 500 kr natten bor jag på tills imorgon

Esteten i mig talade :P 

TESCO, mitt nya Ica gourme! 

Lille vovven då! Uppe på taket och säger hej! 

WELL, this is it! Huset där jag bor! Takfönstret ;)

Dörren... 227 :) 
Från köksbordet

Sängen, byrån och takfönstret! 

Inklusive en garderob :)

Utsikt från taket :D 

 Toalett, och jo, man tänder lyset i sladden som hänger där ja...

 Jag är lycklig!

Här får man passa sig... Bor två trappor upp med denna trapp. som ni ser är sista biten utan räcke, gissar att den är 60-70 cm bred och trappstegen är 15 cm... Phew. Need to practice! :)



1 kommentar: