söndag 9 september 2012

Resfeber

Eller ska man kalla det flyttfeber?

Tankarna snurrar och snurrar, jag packar och packar. Jag kan lova att jag kommer glömma något men jag hoppas att det inte behöver vara något viktigt. Glömmer jag ett litet klädesplagg? Köp nytt. Glömmer jag en sladd till datorn? Köp nytt eller låna, sådant löser sig. Glöm passet? NEJ TACK. Jag kan även upplysa om att passet är nedpackat... Just nu håller jag på att ladda mitt Nintendo 3DS och kamerabatteri, har lagt i ordning sladdar till dator och telefoner som ska laddas under natten. Vad mer kan jag glömma?

Imorgon åker jag! Jag har dubbelkollat resedatum och tid tre gånger så det är verkligen imorgon som jag åker. Så spännande!


Organiserat kaos är ett ord som nästan passar in. Tyvärr är jag inte så väldigt organiserad...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar