torsdag 13 september 2012

Spännande!

Inatt kunde jag knappt sova igen. Ska gå och ta ut massor med pengar för att ge till hyresvärden som hyra. Tänk om jag blir rånad på vägen? Jag har en reseförsäkring som jag är ganska säker på att den täcker sådant... Spännande.

Snuvig och förkyld ska jag skriva kontraktet idag. Ska jag klä mig proffisgt? Tror inte det, bara inte lika lättklätt som sist då jag gick i klänning och tunn kofta. Nu är jag väldigt förkyld så jag köpte en jacka igår. Tack för värmen som jackan ger! :) Kommer dela en bild på jackan senare då jag har den på, för nu kan jag dela en bild på mig i proffsigare outfit :O

(kunde visst inte stå stilla på någon av bilderna men man ser ändå hur kläderna ser ut, klänning och kavaj. Till detta ska jag ha på strumpbyxa och finsko. Undra om man måste ha proffsoutfit när man söker jobb i klädbutik? Räcker det inte med att ha alla kläderna från den butiken då? Hmm)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar