torsdag 20 september 2012

Nervös!

Måste hålla mig sysselsatt. Imorgon är min första engelska intervju. Var nyss ute och fotade och bytte byxorna jag ska ha på mig på intervjuerna (köpte för långa...) och efter detta ska jag baka mera scones, bättre, mindre scones så är det lättare att de blir perfekt genomgräddade. Sedan läsa mera bok! Märkte idag hur lätt jag hörde vad alla sa, jag tror att det är på grund av allt läsande! Jag har läst ca 100 sidor per dag senaste dagarna och tänker på engelska. Stort steg upp :)



Yes, this is my way! 

 Gata på väg hem.

Fina dörrar :) 

 Vinröd dörr :D

 Blå dörr :D

Gillar det vinröda huset närmast hit.

Mötte Bart Simpson...

 Gillar att det finns så många små detaljer i färg!

Färgglad dörr igen :)

Färgglada hus.

Kablar :)

Förstår du cykelskylten? 

Älskar kablarnas sätt att sprida ut sig på himmelen.

Min gata. 

Jag bor brevid ett mintgrönt hus :O

Byxorna jag ska ha på mig imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar