torsdag 8 november 2012

Uppskatta livet

Idag klev jag upp och färjade håret, fotade lite, de två översta bilderna. Naglarna kom i vägen lite, jag skulle ju visa upp hårfärgen. Jag är så glad att ha naglar igen så tänkte att jag får väl fota både och :)

Efter lunch gick jag mot staden. Jag fick lön idag och har planerat några inköp, det är bra för detta har gjort att jag planerat att inte köpa sådant som blir noppigt direkt! Alltså 100% bomull är det som gäller. Plus att bomull är så skönt :)

På väg dit mötte jag en arbetskamrat tror jag. Fick ett stort leende men jag minns honom inte... Fy vad pinsamt :) Topshop var första stoppet och där inhandlade jag ett halsband som jag letat efter, jag har bara hittade färgade vimpel halsband förr. Guld vill jag ha! £10

Sedan hittade jag stjärnor på rea som blir perfekt att sätta på axeln av den gröna klänningen (£20). Hittade ett armband till min syster, om hon gillar det. Har mejlat en bild och frågat, gillar hon det får hon det :) också rea, hade gått ned halva, halva priset!

sedan den blå rutiga klänningen för £26 som jag inte sett online. Jag har en röd i samma modell som jag älskar och när jag prövade denna så var den perfekt den med :) 

Sist men inte minst en svart kjol. £18. Jag är nöjd med mina inköp. Hade tänkt handla mer men när jag gick omkring så ville jag spara. Handlade lite mat och gick hem :) På väg hem mötte jag en av mina managers på McDonald's. Jag vet inte om han vet att jag slutat så sade bara Hello och sprang nästan förbi... Pinsamt igen! Jag bjuder på den idag.   











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar