fredag 9 november 2012

Bjud på ett leende

Igår när jag inte kunde sova så lade min pojkvän upp ett "movember" foto på Instagram. Movember innebär att 1 November rakar män av sig allt skägg och sedan jobbar de på en mustache i hela november månad. Så synd att man inte kan medverka! De gör detta för att samla ihop pengar för den manliga hälsan. Tror det var cancerforskning så som prostatacancer. 

Tänkte igår att i morgon ska jag vara med! Hoppsan. Idag skulle jag ta en bild för att stödja movember... Istället fick jag 28 bilder där jag bjuder på leenden! Det är ju inte dåligt och jag kan säkert hitta någon där att lägga ut på instagram för att stödja movember. Jag lägger upp alla här för att jag hoppas på att ni kan få ett härligt fredags leende av dom:)

I slutet av alla bilder ser ni att jag som vanligt är på väg ut genom fönstret, men det var någon som kollade så jag kröp in igen :)






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar