fredag 23 november 2012

Gårdagens shopping :)

Detta är lite av gårdagens shopping. Köpte lite julklappar också men dem kan jag ju inte visa... Örhänget från Topshop, man får ett sådant och ett med bara en dödskalle. Typiskt, jag vill ha två sådana som på bilden. Ska dit idag och köpa en till, den var på rea ca 15 kr så jag har råd med en till. 

Och så köpte jag ett linne som jag har varit och prövat två gånger och tänkt att jag kanske inte behöver. Men när jag prövar saker om och om igen och de försvinner från butik då ångrar jag att jag inte köpte dem så nu köpte jag denna och är väldigt lycklig över det. 

Köpte en ful rosett med nitar på också men jag ska bara använda dess nitar... Det kommer snart en liten "gör det själv" med armband och nitar involverade! Om min pojkvän är borta i kväll så görs den då men han vet inte än så vi får se :)

Nu måste jag göra mig i ordning... Ska snart köpa mera julklappar! Hittade en till den minsta igår, men ville fråga hennes mor om den var OK först. Glädjefredag! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar