fredag 30 november 2012

Isen är som taggar på taket

Idag skiner solen men det är kallt och isigt. 
Jag vaknade först 6.30 och kunde inte somna om, 7.30 ringde syster och systerdotter vilket var perfekt. Efter det gick jag och lade mig, tog min pojkväns hand och kunde somna om igen. Vaknade när han åkte och började göra mig i ordning. Snart färdig att gå ut i denna kyla. Idag har jag träning, men har bestämt att jag inte behöver gå på någon riktig powerwalk för jag kommer ändå att promenera ca 2 timmar idag.

Efter jag gjort mig i ordning klart så ska jag hämta ut ett paket som finns på ett postkontor utanför staden = 50 min promenad, sedan hem och vila lite för sedan ska jag ut och stor shoppa åt min äldsta syster. Barnkläder finns väldigt billigt här! :)


Isen är som taggar på taket




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar