onsdag 28 november 2012

Bra start på dagen


Saknar hemmet! Men saknar inte detta... 

Utanför min lägenhet i Umeå förra året i Januari-Februari

Snön! Den ser jag verkligen inte fram emot. Därför sitter jag ute på nätet och letar bil ibland. Har hittat en okej bil men kommer nog inte hinna hem till den. Vi får se hur det går.

Vaknade upp idag efter en hemsk mardröm om att jag aldrig skulle få se min minsta systerdotter igen. Fy tusan, tror att jag grät på riktigt i sömnen. Nu vaknade jag upp och då satte jag genast igång en video där hon gungar och skrattar så blev jag gladare och tänkte att det var ju bara en dröm.

Har gjort gröt, idag är en sådan dag då jag egentligen ska röra på mig. Vaknade upp och tänkte att jag inte vill men ska ut ändå. Ska försöka tre dagar denna vecka och bevisa för mig själv att det är inte så svårt. Så nu blir det frukost, sedan vila magen en stund och sen ut! Ses:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar