tisdag 27 november 2012

Godmorgon

Idag blev det sovmorgon om man jämför med igår. Istället för 7.30 så klev jag upp 9.00! Betyder att jag sov ca åtta timmar. Bra för mig... 

Startade dagen med toast och varm choklad så nu har jag bränt tungan. Förstår inte att jag aldrig lär mig att vara försiktig! Det är jag som gör chokladen och det är jag som kokar vattnet. Borde jag inte lära mig att kokande vatten är VARMT? Men, men, snart kanske jag lär mig. Ska försöka hålla mig undan varm choklad idag så jag inte tappar all smak förmåga :)

Ska måla lite och göra mig i ordning, sedan är det ut på stan som gäller. Jag skulle kolla efter en klänning på topshop bara för modellen (tänkte sy en egen) men så hittade jag en annan snygg som jag måste pröva och den kan jag tyvärr inte sy själv. Men kanske har jag råd med den? Vet inte, måste pröva den först. Blir en bra dag idag! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar