lördag 29 december 2012

Ta det lugnt

Förut hade jag bara 5 GB utrymme i datorn. Nu har jag jobbat tillbaka mig halva datorns utrymme och kan fortsätta fota :) Med mig fortfarande inte helt kry (vart förkyld sedan jag kom hem) går allt långsamt. Varit hemma från jobbet två dagar, i morgon är det uppvärmning med tre kunder. Får se om halsen sväller igen då igen... Har gjort små saker som jag bara förskjuter. Rensa datorn och börjat rensa garderoben. Under Januari ska jag rensa så mycket som möjligt... Jag flyttat tillbaka till min lägenhet första helgen i Februari vilket jag ser fram emot :) Har många pyssel idéer för hur jag ska ha det då. En byrå till förvaring är ett måste om jag ska rymmas på de ca 22 kvm. Sedan får vi se senare under tidens lopp om hur allt mitt små pyssel går :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar