lördag 29 december 2012

Första jobbdagen

Nu hade jag inte jobbat på en vecka på grund av jul och sjukdom. Idag hade jag tre kunder och det gick jätte bra. Jag var trött i slutet av tiden men det är jag ju varje dag. Men jag brukar ha flera kunder än tre så jag behöver nog lite mera vila innan jag jobbar på mera. Jag jobbar ju på Onsdag, torsdag och fredag till veckan och det blir nog bra.

Var ute på shoppingrunda med bror och hans tjej, hittade massor som jag ville ha men köpte inget till mig själv mer än lite godis. Hittade bland annat denna burk i glas för 245 kr (den stora till höger) som jag vill baka massor att polkagrisar för att sedan bjuda på. Det är dock bara en dröm eftersom mina polkagrisar blir för klibbiga för att ha i burk, måste träna! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar