torsdag 27 december 2012

Fundersam

Känner mig ganska splittrad över bloggen. Det har blivit så otroligt svårt att lägga upp bilder till inläggen för att jag använder för mycket utrymme till alla bilder. Det är ju finare med bilder! Tror helt enkelt att jag får uppdatera mer sällan istället det är bättre än att sluta eller byta adress. 

Varje gång jag uppdaterar så måste jag först läsa om bilderna till en webbadress. Ska man ha en bild är det väl ok, men ska jag göra en gör-det-själv inlägg så vill jag gärna ha fler bilder. Det löser sig nog. Har funderat i två veckor nu men inte kommit fram  till något så istället för att bara fundera ska jag nu pröva att fortsätta här och går inte det så får vi väl se vad jag gör åt saken :)


Bild från sista veckorna i England, morgonfrosten hade börjat smälta, ca ett-två tiden på eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar