torsdag 22 september 2011

Baka eller inte?




Se det från den positiva sidan, jag behöver inte göra en ny kaka efter jag tappade den! Detta var grunden till världens coolaste och godaste bakelse som jag någon sin gjort. Den skulle vara till pojkvännen som inte kommer denna helg. Jag ska till London snart så han får sitt fina paket då i alla fall:) bakelsen iden får jag spara. Han ska få den någon annan gång och jag lovar att lägga ut bilder på den då.

Så imorgon är det fredag, jag är ledig. Har pratat med min systerdotter och hoppas jag kan vara med henne. Måste dock fråga hennes mamma först...

Ska försöka göra bokföring imorgon och tvätta. Började idag men har en tvätt kvar.
Lördag, ledig, vet inte vad jag ska göra. Samma gäller söndag. Förhoppningsvis kan jag planera imorgon. Kanske åka till min bror? Jag vet inte, jag är väldigt, väldigt trött.
Godnatt och sov gott.

Location:Hemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar